Jednym ze sposobności, w jakie aktualnie reklamują się firmy, są kalendarze. Te drukuje się w różnym formacie i na potrzeby różnych firm. Nie trudno się domyślić, że najmniej kosztują te kalendarze reklamowe, które mają postać niewielkich karteczek.
Formatem nie są one większe od typowych wizytówek. Takie kieszonkowe kalendarze w znaczącej liczbie sytuacji nosi się w portfelach. Choć należy przyznać, że dobie smartfonów, takie kalendarzyki cieszą się coraz mniejszym zainteresowaniem. Wciąż jednakże można je spotkać. Inną wersją kalendarzy firmowych są takie kalendarze, które są kalendarzami ściennymi. Mogą to być kalendarze, które są niczym innym jak pojedynczą duża kartka, na której rozpisane są poszczególne miesiące i gdzie znajduje się grafika nawiązująca do firmy. Kalandrze dla firm mogą również wyglądać całkiem inaczej. Spotka się kalendarze trójdzielne, gdzie poszczególne miesiące rozpisane są na osobnych kartkach. Takie kalendarz w zasadzie składa się z czterech, a nie trzech części. Trzy z nich stanowią kartki z miesiącami roku, czwarta część kalendarza stanowi część graficzna, która jest nie tyko ozdobą, niemniej jednak i tym elementem kalendarza, za pomocą którego firma się promuje. Drukuje się również kalendarze książkowe dla firm. Takie natomiast najczęściej udostępnia się pracownikom danej firmy lub jej odpowiednim klientom i kontrahentom. Nie można zakupić książkowego kalendarza danej firmy, bo te w każdej sytuacji drukuje się wyłącznie na zamówienie. Nierzadko takie kalendarze dokładane są do produktów firmowych jako gratisy, ale to zdarza się raczej rzadko. Głównie dlatego, że kalendarze książkowe nie są tanie.
Zobacz: http://www.kalendarze.edu.pl.
0 komentarze:
Prześlij komentarz