Projektowanie kalendarzy

Jednym z celów stawianych sobie przez reklama jest budowa stałych, dobrych relacji. Opłacalne jest mieć je z klientami i kontrahentami. Równie cenne jest to, że klient będzie stale korzystał z oferty firmy, jak i to, że ma się dobre, ustabilizowane relacje biznesowe.



Budowę takich więzi można połączyć z czymś tak miłym, jak dawanie prezentów. Można wybrać kalendarze trójdzielne jako taki podarek. Jest to coś, co przyda się zarówno w biurze współpracownikom, jak i w domu u klientów. Można aby na ten cel wybrać cokolwiek. Kalendarz ma jednak tę przewagę, że jest to coś, co będzie służyć cały rok. W dodatku osoba nim obdarowana będzie miała styczność z taką formą promocji częstokroć. Wiesza się wszakże kalendarze trójdzielne ścienne w miejscu, gdzie bardzo dobrze będzie się je widzieć. Są one bardzo praktyczne, ponieważ dają wgląd nie tylko i wyłącznie w bieżący miesiąc, niemniej jednak także w poprzedni i następny. Charakter reklamowy nadaje im dobry nadruk. Trzeba na nich znajdować logo firmy. Grafika musi nawiązywać do jej oferty. Może także być na kalendarzu jakieś hasło czy zabawny rysunek lub coś inspirującego. Wiele uzależniony jest od tego, dla jakiej branży kalendarze trójdzielne reklamowe są zamawiane. Podarowanie takiego kalendarza to miły gest i jednocześnie ma cościowy podarek. Jest to zarazem reklama, która będzie działać całe 356 dni w roku. Chcąc korzystać z takiego pomysłu marketingowego, należy posiadać na uwadze terminy. Najlepszy czas na podarowanie kalendarza to końcówka mijającego roku. Można też dawać go na początku tego, którego tyczy się.
Sprawdź: http://www.aldo-kalendarze.pl/kalendarze-reklamowe.

0 komentarze:

Prześlij komentarz