Teoretyczne kontra praktyczne zastosowanie innowacyjnych technoligii

Robienie biznesu w sieci to dziś nieproste zadanie, ogromna konkurencja sprawia, że należy się przebić ze własną ofertą między ofertami innych firm i tak skusić ewentualnych nabywców, aby byli skłonni w tej chwili u nas zostawić swoje pieniądze. Idealnym narzędziem do tego celu jest e-mail marketing, czyli rozpowszechnianie produktów bądź usług za pomocą wiadomości wysyłanych na skrzynki pocztowe klientów.

Na dzień dzisiejszy polityka antySPAMowa jest dość restrykcyjna, a zatem sam e-mail marketing nie ma możliwość być mylony ze normalnym wysyłaniem SPAM-u. Zanim jakakolwiek oferta trafi do klienta, on musi wyrazić na to potwierdzenie. Nie ma możliwość być więc tak, że reklama sklepy onlinego będzie rozsyłana na przypadkowe adresy z zamierzeniem, że całkiem prawdopodobne, że ktoś z niej skorzysta. W celu zdobywania adresów e-mail używa się wszelakiego rodzaju listy adresowe, newslettery, bezpłatne subskrypcje z powiadomieniami itp. O ile uda nam się zebrać odpowiednią listę, możliwa jest optymalizacja przeróbek, ale najpierw powinno się taką listę posiadać. Jeżeli już posiadamy i chcemy, aby zarabiała więcej, nie ma lepszego sposobu, jak dać użytkownikom konkretną wartość, oni muszą najpierw uzyskać coś od nas, żeby móc dać od siebie. Ciekawostki z branży, darmowe opracowania, a co najistotniejsze doskonały język i perswazyjny przekaz, a co bardzo istotne właściwe dobranie targetowanej grupy - na tym polega optymalizacja konwersji. Każda lista adresowa ma możliwość zarabiać, bez względu na to, jakie produkty oferuje i w jakiej branży działa.

Inne informacje: remarketing dynamiczny.

0 komentarze:

Prześlij komentarz